Jag ska bli "hockeyproffs" när jag blir stor...

Det är lördag och det betyder både jobb & kalas för min del. Halva dagen har redan gått och det är inte så långt kvar av mitt arbetspass, men sen ska det bli skönt och ta "helg" på riktigt om det så bara betyder en dag och den är d y r b a r! 
I kväll ska vi på barn-pankaks-kalas hos våra vänner vars son fyller 6 år, det blir nog en rolig upplevelse för barnen och pannkakor är en storfavorit hemma hos oss helt klart :-)
 
Lördagar består inte bara av jobbhelg för mig eller kalas och annat bus för resten av oss, det betyder också att lilleman ska på hockeyträning! Ja just det Melvin har börjat spela ishockey :-D Han är så förtjust att han d a g l i g e n går runt i sin hockeyutrustning här hemma. Det ser rätt lustigt ut med alla dessa skyddsdelar på denna lilla späda kropp. Haha. Mammas gullunge!
I veckan sa Melvin att han skall bli hockeyproffs när han blir stor! Jössenammen vilka ambitioner liten har, och ingen annan än vi skulle bli så glada för hans skull isf. You never know?
Går det att ta miste om hur mycket han trivs på isen? 
 Foto: halvbra bilder från IPhone i dagens ishall...
 
Hoppas ni får en fortsatt härlig lördag! 
 
Kramiz 


 thinki.se

Lilla gubben. Det ska börjas i tid =)



URL: http://www.thinki.se/wp



 Marie

Klart att han blir det, hihi



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?