I have some Energi

God kväll mina vänner! Var tog sommaren vägen? Kallt och ruggigt som tusan. Okej 15.C är väl inte fyskam egentligen heller, men det känns kallt nu när kroppen vant sig vid tropikerna ;-)

Idag har det varit en helt vanlig jobbdag och trots det har jag haft e n e r g i till övers. Otroligt skönt! 
I vanliga fall brukar jag känna mig tom på batterier under eftermiddagen...

Lite nytta har blivit gjorda här. Dammsugarn har gått varm, tvättmaskinen snurrat och maten gräddats...
Alla glada & nöjda efter middagen. Nu sussar vår två älsklingar sött i sina sängar.

Persiljemarinerad
Laxfilé med citronpeppar, smör och vitlöksslungade haricoverts, och kall citronsås 4-5 pers.

1kg Laxfilé
5 nypor Havsalt
1-4 tsk Citronpeppar
3 msk persilja
2msk smör

Gräddas i ugnen ca 35 min på 175.C

Nu väntar en skön dusch för trött rygg & trötta fötter, och som grädde på moset lite mys med maken framför tv:n.

Hur har er dag varit?



 Mamma till 4

Åh ser gott ut! Jag älskar lax:)



URL: http://www.treungar.blogspot.com



 Linda Olsson

Sv; hihi, jaha, då har jag kastat pengarna i sjön då :( Hihi! Nejvars, men jag är glad att ajg fick bort en del av naveln som stack ut, och likaså det fula piercinghålet :) Tack gumman va gullig du är! <3

ooo jag ääälskar lax!! Det ser supergott ut det där!

Kramar!



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?