Tuffa sommarplagg

Planeringen & inköp av sommarkläder till barnen är i full gång, jo hjärnkontoret snurrar för fullt här haha. För OM jag inte har h e l t fel, så slår värmeböljan till rätt som det är och då kan det vara bra om garderoben redan står fullt redo & har kläder att plocka fram :-) Just för tillfället ekar det rätt så tomt på den fronten kan jag säga.

Ikväll fann jag några pojkfavoriter från H&M jag tror Melvin kommer gilla (och mamma)...



Just nu är han inne i en period där Star Wars, Cars, Mario, Spiderman, monster, och roliga figurer i grön, blått och orange är bland hans favoriter! 5 år stor men ändå så medveten om vad han VILL ha på sig! Faller det herren inte i smaken då vägrar han helt enkelt ta det på sig, så är det!
 Hmm undrar vem han ärvt det ifrån ;-D 
Skulle ni frågat min man hade han svarat; Mamma! *ler brett*

Har ni börjat handla till era små och stora barn?



 Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

hoppas du får ha en bra torsdag ♥



URL: http://jennsiii.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?