Några dagars sjukstuga

Virus har nått vårt hus! Både jag och Melvin har åkt på en förkylning i söndags. Melvin har dessutom krupphosta vilket inte brukar vara ovanligt för hans del när han blir förkyld. Idag är vi iaf. på bättringsvägen *phu*

F ö r d e l e n med att vara hemma ibland (om det nu kan kallas okej att vara sjuk) är om man e n s orkar ta för sig något så blir en del sysslor gjorda, ja sånt som hade fått vänta i bästa fall till helgen.
Idag tog vi oss ut en sväng till centrum och köpte oss nya gardiner till köket. Det blev dessa underbara hissgardiner med knytband från Tyr & Kök som jag tidigare i förra veckan spanat in. Jag blev jättenöjd med resultatet! De är så härligt luftiga, charmiga & texten så underbart fin.




Har ni städat fram vår & sommaren?



 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, så fint! Jo så gott som :) ska in på hemtex idag och hitta lite nytt och fräscht. Alltid kul att piffa upp med något enkelt. Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Solarium, jag önskar att jag solade solarium! men de har inte funnits tid eller ork till de nu efter allt. Jag har passat på att vara ute nu när solen varit framme :) har lätt att få färg, så de räcker en sväng för mig på altanen så har de satt sig. Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 Monia - mamma till Tuvalie

sv: tack :) Ja det är väl ett annorlunda namn, tror det är runt 500 som heter så i Sverige :) Dock tror jag det blir vanligare och vanligare. Även Novalie som är snarlikt börjar bli vanligt :) Det är ju så fina namn!



URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?