Vårdagjämning

Då var det dags att gå mot sommartid! Hur underbart känns inte det? Ni har väl inte glömt skruva fram klockan?
Att veta att de lider mod ljusare tider är underbart, det ger mig liv och lust.
Idag har det dock inte känts som om sommaren är särskilt nära. Det har blåst ganska kallt och väldigt mycket, men solskenet har stundtals strålat sig genom molntäcket & under eftermiddagen har solen varit riktigt varm.

Upp & hoppa! Vår morgon startade 5:30 i morse. Egentligen borde det vara k r i m i n e l l t och kliva upp så dags, men just idag, just denna helg när det är vårdagjämning då vi får en timme mindre sömn så hade Emilia Trupp Cup i gymnastiken!
De var femton grupper från 8 olika klubbar och ca 300 barn som var med och tävlade om medaljen! De var alla så duktiga och jag tyckte att poängen låg mycket jämt mellan vissa grupper. Det blev GULD för Emilias klubb Tyresö GF men ingen medalj för hennes grupp, tyvärr. Den andra gruppen från Tyresö GF vann. Vi är dock väldigt stolta över att Emilia hamnade på en 4:e plats och att klubben tog guld!
Det var ju trots allt första gången de tävlade på riktigt och av 15 grupper är en 4:e plats inte en så illa placering? Emilia var dock väldigt ledsen och hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Mammas ♥



Mer vårsol och värme får vi njuta av i veckan har meteorologerna lovat, så ut i solen och skaffa er gratis D-vitamin är mitt tips.

Kärlek & respekt ♥


 Jouline♡

Tack för dina rader hos mig :) Ja det känns alltid lite jobbigt att jobba just helger kan jag ibland känna då sambon min alltid är ledig alla helger. Men har man ett sådant jobb där helger ingår så är det bara att bita ihop ibland :) Hoppas du får en fin dag idag, själv jobbar jag ikväll men sedan är jag ledig två dagar och det ska bli så himla gott, känner mig lite trött efter helgens natt jobb. Kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?