Craving A la Cappuccino

Nu när lugnet nått vårat hus och barnen är badade & nerbäddade, är det tid för oss att andas ut efter en lång arbetsdag. 
Maken och jag ser på "Biggest Looser Sverige" och jag dricker min dagliga C r a v i n g- Capuccino från Gran Arom. Kom över denna burk på Lidl av en slump en dag när jag åkte med jobbet och handlade & den är ju makalöst god ihop med varm mjölk! Smaken är mer choklad än kaffe, och funkar bra för den som vanligtvis inte dricker svart. Testa :-)



Även denna vecka har rusat förbi med Marathonsteg och imorgon eftermiddag kan vi äntligen välkomna helg! Det är min jobbfria och det innebär att vi har en del mys inplanerat för barnen, vi tänkte ta oss en tur till simhallen under söndagen vilket barnen ä l s k a r ♥
 



 Malin

Ah vad sugen jag blir pa riktigt brod nar jag ser din bild! Brodet har ar sa sott. Saknar grovre brod. Snart star en Sverigeresa pa schemat dock sa far passa pa da!



URL: http://piccadillytears.blogg.se/



 Mickan, Gravid v. 38

Såg gott ut det där! Och så härligt med ledig helg! Kul att åka till simhallen. Det är något jag längtar efter, att få simma... Det var väl i somras jag gjorde det senast.



Ja, visst är vagnen fin! :D Jag är så nöjd och tror och hoppas vi kommer fortsätta vara det. :) Ja, det verkar vara en vagn som går att lita på. :)



Ja, det är klart. Svårt att föreställa sig hur det är och kommer att vara med ett barn tom. Men jag hoppas det går bra. :)

Kramar



URL: http://angel-like.com



 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

De är så som du säger.. Man får vänja sig, även om det är jobbigt.

Hittils så har han henne enbart på helger! eftersom vi bor så långt från varandra. Hans plan är att flytta till stockholm, då är det enbart 40 minuter ifrån istället för 2 timmar som de är idag.

Då får man lösa de då, hur vi ska gå till väga! Men både Wiljas Pappa och jag är på samma spår ännu, att hon är för liten för att kastas mellan oss en vecka hit och dit. Så han har henne VARJE helg! vilket också känns tråkigt, för hon aldrig kan va med oss och hitta på saker. Samtidigt så får DOM den tiden dom behöver.. Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?