Trögstartad

Tjingeling! Tänka sig att man fått ännu en dag med strålande solsken på himlen, underbart! Känner mig fruktasnvärt seg & trött från gårdagens träning, den måste ha sugit krafterna ur mig. Känner mig nästan lite som en kokt spagetti. Känner att jag har svårt och sparka igång dagen så här långt. Vet inte riktigt vad jag har lust till och göra och inte göra. Åka och tvätta bilen? En tur till centrum? IKEA? Städa?
Åh jag vet inte alls. Jobbigt.

En sak e säker iaf. jag måste in i duschen och klä på mig sen kanske jag kan komma fram till något!

Vad har ni för planer idag?





 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Men vad glad jag blir för din fina kommentar som du lämnade :) Det behöver en nybliven mamma få höra! Att man faktiskt är FIN, för de känner man sig inte som direkt. Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Haha! :D Men du ser... Kan du så kan jag, alltså med andra ord så ska jag svira om till de sexiga underkläderna och förföra min man! Kasta in mamatrosorna, den tiden är förbi. Och självklart som du säger, att man ska akta sig för infektionsrisken. Men känns de bra så känns det! Blödningen har ju avtagit för några dagar sedan, men man kan ju ha kondom iallafall. Och som sagt, för att INTE bli gravid på en gång. De får gärna gå några år nu ;)



Massa Kramar! <3



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh jisses, det är inte alltid inte – men det är så fint att de där lugna perioder och stunderna fyllda av kärlek och lycka gör det så värt det, för visst är det otroligt slitsamt Längtar inte till trotsåldern kan jag säga, haha!



Kramar



URL: http://madeleines.se



 Mickan, Gravid v. 38

Hoppas du hade en bra dag tillslut. :)



Åh, så spännande. Förstår verkligen att du sitter som på nålar. Hihi. :D

Nu har jag lagt upp bilder på vagnen. :)

Ja, det är himla roligt att pyssla och jag kan tänka mig att man kan sakna att vara gravid sen. Hihi. Själv tror jag att jag vill ha 3 barn. Men vi får se hur det blir. :)



Kramar



URL: http://angel-like.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?