Sommarklänningar

 Snart närmar sig sommar & tiden går ju snabbt har jag märkt- alldeles f ö r snabbt ibland. Men en årstid som sommar önskar jag att man kunde trycka på knappen "stanna" och för mig ha sommar året om.
Sommarplaggen ekar tomt i garderoben och där behövs fylla på lite sommarnyheter, och det gäller att börja i tid. Fann dessa söta klänningar hos Ellos och enligt mitt tycke är de sockersöta och till bra pris.

Tror jag ska beställa hem båda och prova plaggen. Är de verkligen så söta som de ser ut?


Fresh Spirit 349:-

JSFN 299:-

Idag är det äntligen helg och det ska bli så skönt med lite ledighet även om den blir kort. Lite längre sovmorgnar än till 5.30 är värt varenda minut, timme och sekund!

Nu ropar kudden. God Natt vänner ♥



 Mickan, Gravid v. 39

Vilka fina klänningar! Jag fastnade verkligen för den övre. :)



URL: http://angel-like.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?