Kom Iform

Det är precis vad jag behöver göra "komma i form" ♥

Nästa vecka börjar mitt sunda NYA liv, närmare bestämt på tisdag!
Efter dagens samtal har jag en inbokad träff med en Malin på gymmet Iform som mer än gärna vill instruera mig i alla maskiner och omkring i lokalen. Känns bra.

Efter två graviditeter signalerar kroppen på att få komma tillbaka till muskulatur och spänstighet som den en gång var. Att vara smal är inte alltid ett tecken på att man mår bra! Hjärta, hjärna, kropp & själ behöver hitta balans. Det känns underbart skönt att äntligen ta tag i detta som legat mig hack i häl och gett mig dåligt samvete för att jag inte prioriterat min hälsa & kropp. Men jag antar att det så verkligheten är ibland? Man förtränger gärna sånt man aldrig tidigare behärskat? Det tar emot och motivationen blir nedsatt när man inte har en aning om vad som väntar en?! När jag var yngre höll jag mycket på med hästar & Ridsport, gym var lixom inte MIN grej. Jag har aldrig i mitt liv gymmat eller tränat inför instruktör som Aerobics, Yoga eller liknande. Tanken är ovan, men nu blir det ändring på det.
Någon gång ska väl bli den första!

Vad tränar ni?





 Jouline♡

Ja usch vilken smärta jag har i ljumsken, måste verkligen sträckt mig ordentligt. Men får hoppas på att det inte håller i sig så värst måna dagar bara. Så jobbigt att behöva ha så ont på jobbet och sjukskriva mig vill jag inte. Ja det stämmer att jag jobbar som personlig assistent, vad kul att du med gör det, trivs du? jag trivs så otroligt bra hos min brukare, bästa jobbet jag haft :) Jag bor och jobbar strax utan för Göteborg, Kungsbacka om du vet vart det ligger? Kanske bor du i närheten till och med?



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

Ok så du har jobbat i så många år. Ja det gäller ju verkligen att man hamnar hos en bra brukare för att trivas då man jobbar som ass. Har några vänner som jobbat som det men inte alls trivts då brukaren ej varit bra. Jag har jobbat som ass i snart två år jobbade annars på sjukhus förut i många år. Ok så du bor i Sthlm, ja det var en bra bit från mig. Men roligt att du visste var Kungsbacka låg ändå, inte många som vet det, men jag säger oftast Göteborg då jag bara bor ca 10 min där i från, Alla vet ju vart Gbg ligger dessutom :)



Vad roligt att du gillar min blogg, din blogg är jätte fin den med, jag gillar ju rosa och tyckte din var väldigt mysig att kika in hos :) Vad snällt av dig att länka min blogg, nu blev jag jätte glad här, tack så hjärtligt! Nej jag har inte designat min blogg skälv, har fått hjälp med den.



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

Jag var väldigt skeptisk mot den chokladen först också, gillar lakrits men tänkte att den kombinationen lät inte så god. Men när jag väl fick smakat den så blev den en favorit! Tycker absolut att du ska testa den :) Om du köper den så köp den stora chokladkakan, för vad jag hört så ska den lilla chokladkakan inte smaka så mycket lakrits,



Trevlig helg till dig med!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Frida- mamma till Elliot ♥

Sv: Tack! Jag invigde dem idag på en solig promenad ;) hihi



Jag vill med komma igång med träning.

Ska på efterkontroll nu om 2 veckor så jag hoppas de säger att det är ok att börja träna lite smått.

Jag tränar mycket styrka, spinning och springer när jag är på G annars så varierande träning gillar jag.

Har hållt på med hästar med innan men tidern räcker liksom inte till för allt man vill.



Hoppas du får en mysig kväll nu

Kram kram



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Uff då, stackars liten :/ Det gör ju så ont i en när de små har det kämpigt och man kan göra så lite för att hjälpa!



Jag tänker som du! Frisk luft gör alltid gott för kropp och själ sålänge man ligger gott nedbäddad och inte gör av med energi om man är dålig, och inte har alldeles för hög feber eller om det är väldigt tråkigt väder ute, såklart! :D



Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?