En födelsedag utöver det vanliga

Idag blir min älskade man trettio t r e år! Grattis hjärtat mitt ♥
Tyvärr så är jag tvungen att jobba kvällen och kan därför inte vara med & fira min älskade tillsammans med barnen då de planerar gå ut och äta.
Får lika dåligt samvete var gång det krockar med jobbet :-(
 Blir verkligen ledsen.
Nu är det ju midsommar i helgen så då får jag se till och fira min bästa make lite extra med
gos & kramar ♥ 
 Ibland ger vi hårda/mjuka paket i present, men många gånger uppskattar både jag och maken ett restaurangbesök eller något annat roligt som överraskar mer då man kan göra något tillsammans än bara presenter! Därför så har jag planerat att vi på tu-man-hand ska gå på någon mysig restaurang efter midsommar. 
Vad uppskattar du/din man när ni fyller år?
 Ikväll väntar ännu ett jobbpass för min del, sen blir det jag som får ta vabben för Melvin på torsdag eftersom hans fot inte är helt bra ännu & behöver vila.
Trevlig kväll...