Orange, snyggt eller inte?

Vi kom just hem från ett trevligt litet avbrott i vår grå vardag. Vi gjorde ett spontanbesök hem till våra vänner med lite grädde och kladdkaka. Skönt och ha några att prata med nu när behovet är stort.
Våra vänner är verkligen underbara, att de finns där och lyssnar, älskar er ♥
 
Målade mina naglar med det nya lacket från H&M idag. Orange är i n t e min f ä r g alls, egentligen ganska ful, men det var något som sa mig "våga testa något nytt och du kanske gillar det"?
Såg en tjej på stan ha det och tyckte att det såg snyggt ut på henne :-)
Snyggt eller inte är frågan? Jag vet inte själv om vad jag ska tycka, men jag gillar nog färgen ändå, ögat har vant sig och lacket blir nog kvar i min lilla samling. När jag frågade maken om vad han tyckte så var hans första reaktion "oj vilken färg" men sen tyckte han nog att den var rätt häftig iaf.
  
Ärligt vad tycker ni? 
 
NattiKram ♥


 Anna

På sommaren ska det vara färg!!
Kram!



URL: http://www.annna.se



 Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Tycker det såg fint ut! :D Härligt med färg när man är s solbränd! :D



URL: http://alicesmamma.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?