Ett stycke skadad fot

Vår lilla hopp & skutt Melvin kan inte vara still många sekunder nu-för-tiden, det är något med f e m åringen kropp och lem hänger lixom inte med. Han klättrar, hoppar och springer så mycket han orkar när han får tillfälle. Det är full fart hela tiden. M E N så i helgen har han (inte helt oväntat) stukat foten två gånger. Smärtan blev tillslut olidlig och pappa fick ta liten till närakuten och röntga fossingen.
Hem kom han med resultatet s p r i c k a i foten. Inte konstigt att det gör ont, mammas buse.
Foten behövdes dock inte gipsas men lindas och ordinerad vila minst 1 vecka från förskolan och sedan väntar en läkningsprocess 3-4 veckor utan hopp & skutt. Hur ska det gå?
Lycka till och säga det till vår sprallige femåring ;-)

Det blir nog tidigt i säng för min del ikväll. I natt som var blev det inte mycket till sömn när liten vaknat stup i kvarten av smärtan mellan 03:00-05:00. Trodde jag skulle dö när väckarklockan ringde 06:30!
Hoppas ni haft en bra måndag mina vänner
♥ 


 Marie

Nämen usccha stackarn, ajaja för spricka =(, han får krya på sig. Så söt bild på honom, mycket bus och lycka i den =D

Ja ussccha för denna hemska kvinogrej, jag brukar ha ont vid ägglossning också, men såklart ej så ont som vid mensen, då har jag ibland också så ont att jag blir sängliggandes, så har min eftermiddag varit =(

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Marie

Ja, så eg så har man ju ganska jobbigt i detta också förutom ivf och ovissheten, man är ju så öm också. Ja ibland då jag suttit för länge då jag har ÄG, så får jag gå krokig som en tant sedan då jag går iväg. Jag har ju gjort mängder av undersökningar ju och spolat och hej & hå, så jag har inte heller ngt fel, utan det gör bara ont ändå, men kan säkerligen tro att det beror på det du säger

kramar, det känns bättre ikväll, tack för omtanken =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?