Love to the End

Gokvällens!
Har just avnjutit en god fläskfilepasta med finaste familjen, lekt kull ute i det gröna & nu badat och nattat våra älsklingar. Två dagar i rad har solen skinit på oss och det är faktiskt så härligt ute att man gärna tagit av sig lite på överkroppen. Solens strålar värmer så gott mot huden. Har sommaren kommit för att stanna?
 
De senaste dagarna har liksom alla känslor bubblat upp till ytan. Vi har gått igenom mycket det senaste året, det har varit mycket sorg och elände faktiskt, men j a g är så otroligt tacksam över det fina och kärleksfulla liv jag har, alla underbara runt mig som jag älskar så otroligt mycket.
Jag är k ä r i min man, och älskade barn! Är så otroligt lycklig över att dem finns i mitt liv!
Jag vill inte ta något/någon förgivet, helst inte gnälla om onödiga ting, är noga med att alltid be om ursäkt om jag gör något fel, försöker visa uppskattning, säger gärna något gott till någon som förtjäna att höra det, och jag önskar allra mest att jag alltid kunde "leva i nuet". Det är något jag jobbar på dagligen.
Det är inte alltid så lätt men det går alltid att göra sitt bästa!?
 Ta vara på livets goda stunder, lev idag, för imorgon kan det vara för sent.
 
Jag skrev det i sanden L o v e to the e n d ♥


 Marie

Ohh så underbart att läsa vännen och så vackra bilder kram



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?