Lägenheten är såld!

Hej mitt vinterland nu e jag här...
Snön ligger 20 cm tjock mot marken och det känns mycket ljusare ute nu när den lyser med sitt vita täcke. Väldigt vackert verkligen. Barnen har längtat ivrigt efter pulkaåk i backarna så när snön fallit har det vari till barnens förtjusning.
Melvin är sjuk igen med krupphosta och feber sen i torsdags. Trodde att han va på bättringen igår men nu tycker jag nästan att de bryter ut mer o mer till en rejäl förkylning :-( Får se om han ska till förskolan på måndag. Men jag är ju den som gärna stannar hemma en dag längre än att ha bråttom med att lämna honom tillbaka på förskolan "halvbra" och så börjar det bara om igen...
Måste bara skrika ut min glädje över att vi äntligen sålt vår lägenhet och igår skrev vi kontrakt så nu är det definitivt kan man säga! Vi sålde den f ö r e visning som skulle varit imorgon egentligen. Vilken skön lättnad och slippa tänka på en försäljning så här före jul när julstressen är som värst! Gud så glada vi är åt att vi dessutom fick så bra för den. 
Kan säga att den 1 februari får vi nycklarna till vårt älskade hus 
 
Hallå det är bara exakt 2 månader kvar! 
 
Nu är planerna i full gång...
 
Hoppas ni får en härlig lördag alla 


 Marie

Ohh vad roligt grattis, härligt att ni fick den såld, förstår lyckan
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

vad roligt!! grattis! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?