Solbränna

Dagarna går och tänka sig att det snart gått en vecka r e d a n! Det härliga är att det fortfarande är n i o dagar kvar av denna myssemester & det känns som om vi varit här länge. Dagarna blir ju långa när man inte gör så mycket annat än badar, solar, äter, leker och vilar...det är härligt lata dagar vi har och batterierna lär ju garanterat vara uppladdade inför hösten.
 
Emilia har nog lärt känna alla gäster på hotellet så social som hon är, och aldrig har hon haft svårt & knyta an nya kontakter. Men var hon än befinner sig står/simmar hon glatt och pratar med folk :-)
Majoriteten är Svenskar och hon har funnit en bästis "Laura" som är 16 år ;-) De hänger hela dagarna i vattnet må ni tro och idag är det en del lek med nytillkomne Tilde 7 år. Hon är fullt sysselsatt med andra ord!
Själv blir det mest flås och svett under parasollet för min del, eftersom jag just nu har besök av "tant röd" ingen hit alls kan jag säga, men allt går ju inte att planera riktigt. Har varit en del i solen ändå och använt duschen vid poolen för att svalka mig när det behövts. Jag stressar inte med att bygga upp någon jättebränna och någon pepparkaka kommer jag nog aldrig och bli. Jag har aldrig haft särskilt lätt att bli brun men nå har jag nog allt fått mig en liten gyllenbrun färg även om jag tar det försiktigt. Att pressa är inte min grej och inte är det värt att förstöra semestern med solsveda och 100% skugga?!
Jag chillar stadigt under mitt parasoll och läser min nya bok med Katerina Janouch jag köpte på flygplatsen. Ja jag är iaf. inte blekare än bokens blad :-D Haha. Eller?
 
Nu ska vi traska ner till middagen och sedan blir det en tur på stan och unna sig lite shopping, har spanat in två supersnygga damväskor. De kommer passa mig fint till hösten.
 
Hörni förresten saknar era kommentarer, ingen som orkar skriva ner en rad när ni är inne? Eller skriver jag så tråkigt att ni somnar? :-(
 
Puss & Kram


 Nikita

Gillade väskorna å skorna du köpt !
Så härligt ni verkar ha det !

Visst är det tråkigt med så lite kommentarer, som ja sagt förut
Ja tror folk är "för lata" många ggr .. Synd då man ju faktiskt lägger
Ner tid på bloggandet , är ju alltid mer inspirerande att skriva då man får respons !

Svar: Mjo så är de nog! Tack för att du lämnar avtryck iaf. Det får en att känna sug till bloggandet precis som du säger...kram
Lyckligmamma



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?