Stövletter från Åhléns

God morgon alla fina!
Idag drar allvaret igång igen, jobbet står och väntar i eftermiddag och maken började tidigt i morse han med. Jag har just lämnat liten son på förskolan och Emilia ha varit i skolan sen 8:00 redan. Det är så skönt och inte stressa på morgnarna när man börjar jobbet senare. Vi tar det lite baloobas (lugnt) som maken brukar säga ;-) Emilia cyklade glatt iväg i morse med väskan på pakethållaren "hej då mamma". Det är så härligt & se våra barn så glada av att vara tillbaka i deras rutiner igen och inga större problem är det heller att få dem i säng om kvällarna som vi först trott. Skönt när det bara flyter på allt blir så mycket enklare :-)
 
Själv tänkte jag ta en dusch och fixa till mig, känns som om jag i n t e riktigt vaknat än! Magen har varit körig denna morgon, nästan som nervösmage fast jag inte förstår varför? 
Nåväl en tur till Farsta centrum och kika på dessa snygga stövletter till mig och den kommande hösten är min plan för denna förmiddag! 
Stövletterna från Wera 799:- är från Åhléns & dessa finner du→Här
Funderar på att köpa de cognacbruna? Äger inga bruna och tycker dessa skulle passa så snyggt ihop med mina nya mörka jeans, eller ska jag välja de svarta just för att de passar till allt?
Åh nu blev de sådär svårt igen och välja. Jag & min vanliga beslutsångest! Gah. Haha.
 
Hoppas ni får en fin onsdag!


 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ohh vilka snygga



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Tack! Så kul att du hänger med vidare :D Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?