Snart På väg...

Nu har vi badat för sista gången och jag är "mätt" på sol & bad f a k t i s k t! Trodde inte ens att det var möjligt och känna så. Har mest suttit under parasollet idag. Känner mig svag, svettig, trött och har lite hemlängtan. Vi ska strax in på Hamam relaxen och låna deras duschar och börja göra oss redo för hemfärd. Transferbussen plockar upp oss vid 18:00 turkisk tid. Flyget går 23:20 och vi landar på Arlanda ca 02.25. Värdelösa flygtider men men. Det blir inte mycket sömn, och jag som aldrig kan sova på planet :-/ I annat fall så får måndagen bli lite som den blir. Hoppas på att barnen kan sova litegrann iaf. 
 
Igår var kvällen i Alanya stad suverän. Det var skönt och lämna hotellet för lite variation! Vi åt på Restaurang Marina och de hade en sån underbart god mat! Service och alla detaljer var ju på topp nästan som att bli behandlad som kung & drottning :-D
Det är en stad full av liv kan man milt uttrycka det. Mycket fest och mycket folk i rörelse överallt! Det är lite livligare där än här i området vi bott. Gillar man puls så är det mitt i Alanyas hjärta man bör bo.
 
Är glad att vi fått se och uppleva Turkiet, nu väntar Sverige och vardag på oss där hemma med all kärlek.
Psst! Lägger upp foton när jag sitter i lobbyn om tid finns sen.


 Marie

Ohhh trevlig resa hem nu, och skönt att du känner lite hemlängtan för alltid bäst att komma hem ändå
kraam



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?