Linslus

Jag är så tacksam att jag har så många knallhattar omkring mig som förgyller mina dagar,
förutom v å r a fantastiska barn såklart, och inte minst just nu när allt känns väldigt kämpigt ♥

Barn är ju sällan stilla men när man väl får chansen kan bilder bli riktigt lyckade & då även på en liten vilding som min systerdotter Novali
Älskar att fota barnen och inte minst de allra minsta eftersom våra egna nu blivit ganska stora passar jag på! Novali är en riktigt liten skönhet och denna helg var det hon som fastnade i linsen :-)



Idag har jag jobbat kvällen och vi har även haft personalmöte så jag fick börja jobbet tidigare i eftermiddags. Det har blivit två dagar i rad med extra timmar. Imorgon väntar en heldag med rekrytering av nya timvikarier och som arbetsledare är det mitt jobb att bidra med mina erfarenheter på intervjuerna tillsammans med min personalchef. Bäst och vara pigg och allert.

Känner mig väldigt trött de senaste dagarna och mycket beror på den turbulenta starten av denna veckan. Jag mår inte så bra och mamma mår inte alls bra. Vi tar en dag i taget och hoppas att vinden vänder.

Tack för era kommentarer de värmer!



 Jouline♡

Åh så fina bilder :) Tack vännen, jag hoppas med att det går bra på modevisningen på lördag, vill ju gärna inte ramla^^ kram kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Svar: Tack snälla! Nä, det har jag faktiskt inte hört förrut men det tar jag verkligen som en komplimang =)

Kram och hoppas du får en bra dag.



URL: http://sandrasblogg.se



 Alexandra

Vilka fina bilder :) Jag vet faktiskt inte hur jag hittade din blogg jag satt och läste lite olika bloggar och sen såg jag ditt bloggnamn och då tittade jag in. Alltid lika roligt att hitta en ny blogg. Jo jag förstår att varken din mamma eller ni i familjen mår bra efter denna händelse. Hoppas verkligen din mamma får sig ett annat boende. Så hon slipper vara granne med den där token. / Alexandra



URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?