Ett oväntat besök

Tjingeling! Åh må ni tro att solen skiner i Storstaden efter morgonens snöchock? Jo rackarns den lyser och det får mig genast på strålande humör :-)
Sitter just nu i bilen och väntar på att min man ska göra klart sitt ärende innan vi åker vidare.
Vi har just varit på BIO och sett den nya Disneyfilmen "Piraterna" den var helt okej och ganska roande även om den i vissa stunder var lite grym. Melvin fick välja film idag eftersom han är födelsedagsbarnet idag.
Vår lilla fining blir 5 år ♥
Imorgon firar vi med kalas!
Nu ska vi vidare hem till min barndomsvän och hennes familj för att umgås resten av kvällen. Av en slump i Kista centrum lyckades vi sammanstråla helt oväntat av alla centrum i Stockholm så just här! De frågade om vi ville ses ikväll vilket vi så gärna gör! Vi ses inte allt för ofta nu när vi bor på skilda håll och jobbar och har fullt upp med våra liv. Det gäller och passa på när tillfällen ges och att vara lite spontana ibland.
Nu ska vi njuta av sällskapet!
Vad gör ni för kul i helgen?
Kram kära vänner


 Linda Olsson

Grattis till stora killen! :) Mysigt att gå på bio tillsammans! :)



Sv; Hehe, nej, tycker du jag behöver? ;) Nejvars! Jag har redan gjort dem, 07 blev de lite uppfyllda. ;)

Denna gång är det bara en liten op på magen :)

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Linda Olsson

Hihi, inte kul med pms ;9 Hoppas det går över snart ;)

Inga olyckor här heller!

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?