Underbara blomster

God morgon finisar! Idag sparkar vi igång dagen med dessa underbara, pigga och fräsha färgklickar.
I söndags fick barnen en varsin underbar b l o m s t e r b u k e t t med blandade snittblommor av farmor sin. Jag buntade ihop dessa två till en, och skåda en så vacker,det är en riktig fröjd för ögat, inte sant?! 

Ibland unnar jag min fantastiska lilla familj en knippe tulpaner eller färska snittblommor och pryder borden med, det ger lite energi eller det är vad jag inbillar mig iaf :-)

Idag lyser solen men det var frost på vindrutorna imorse så det är ingen jättevärme än. Hoppas ni får en fin dag!

Nu ska jag jobba vidare...



 Frida-Elliots mamma ♥

Så vackra blommor! Tycker det gör så mycket med fina blommor på bordet och man känner sig glad och det får det att se lite extra fint ut där hemma.



Sv: Tack ja jag blev nöjd med Tradera mössan ;) Den var ny med lapparna kvar så den får han ha nu i vår :)



Ha en goe dag du med



Kram



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



 PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Men så duktig du är! stort grattis :D hur länge har du kämpat? är de okej om jag gör en liten länk in till dig? tänkte lägga ihop alla som tränar! så man kan finna lite stöttning & Motivation när de blir jobbigt. Kram!



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ibland får jag så dåligt samvete om vi inte kommit ut, men de dagar det funkar inne utan kaos så är det bara så mysigt och jag tror att det är sunt för de små att inte alltid vara iväg och göra saker, att bara kunna ta det med ro <3



Kramar och yeeeey, så härligt med ett träningpass :D Poff, Poff!



URL:



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ibland får jag så dåligt samvete om vi inte kommit ut, men de dagar det funkar inne utan kaos så är det bara så mysigt och jag tror att det är sunt för de små att inte alltid vara iväg och göra saker, att bara kunna ta det med ro <3



Kramar och yeeeey, så härligt med ett träningpass :D



Poff, Poff!



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?