PMS helvete

Hade hoppats på en gladare eftermiddag och kväll än denna :-(
PMS helvetet ha dragit igång sin terror! Jag hade sett fram emot fredagsmyset, se Lets Dance med barnen, välkomna helgen, och goset, men det blev allt annat än fridfullt. Är så irriterad och tjurig, gråtmild och vansinnig för små ting. Jag skäms för mitt beteende ändå kan jag verkligen inte rå för mina hormoner som spökar. Jag försöker. Allra bäst vore det för alla att jag sattes i karantän!
Varför? Blir tokig. Inget botemedel finns det heller. Ibland är jag skonad vissa månader och mår hyfsat veckan före mens men ibland så är det rent ut sagt ren terror...
Skona mig, säg vad jag ska göra? Finns det någon vänlig själ som lyckas vända mitt humör?
Hoppas verkligen inte att hela veckan ska va så här mörk?
LESS!


 Jeanette

Jag var med i en försöksgrupp med akupunktur mot mina besvär. Fick 10 behandlingar och det funkade super bra för mig. Effekten satt i i några år. Prova det vetja :)



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?