Ny matgrupp

Nu har jag ledsnat på matgruppen i ek med skinnstolarna i köket hemma. Inte för att matgruppen i sig på något sätt inte skulle vara fint och vi har varit nöjda så länge, men tyvärr har två stolar gått sönder inunder och kanske att en skicklig snickare kunnat fixa till det? Jag känner iaf. att jag inte har tid eller lust att engagera mig i det.

Nu är det problemet löst för jag har hittat en ny matgrupp från MIO. Bordet är i vitt & kombinerat i ek! Så snyggt! Vi har ledsnat lite på att ha bara ek, men jag tycker att kombinationen på bilden blir väldigt fint ihop.

Vad tycker ni?



Vårt befintliga matgrupp också från MIO säljer vi billigt så om det finns någon som är intresserad så hojta till ;-)
Mått: 180x90 cm Bord + 6 stolar...






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?