Kaotisk skärtorsdag

Åh så tungt det var att kliva upp halv sex i morse. Ingen lek alltså. Stängde av klockan och somnade om, det kanske inte var så smart, men ibland hänger lixom inte hjärnan och reflexer ihop? Eller jo de gör de väl men inte denna morgon iaf haha.
Vi försov oss naturligtvis, men trots det blev jag dock bara 10 min sen till jobbet och det var pga. att Melvin såklart i n t e ville samma sak som mamma. Då fick barnen se den riktiga påskkärringen i sin mamma :-) Ja ibland kan barnen få ens nerver att haverera kolosalt. Avskyr stressiga morgnar och inte minst när man dessutom har försovit sig ;-)

För en bra start på dagen är en b r a frukost A & O för mig. Annars orkar jag inte prestera de första timmarna. Just nu föredrar jag en skål med fil-mussli-skivad banan-russin och smörgås med smörgåspållägg till frukost!



Nu sitter hela familjen äntligen framför en gammal rulle "Ensam hemma 2 vilse i NY" barnen tycker den är rolig och den ger mig så sköna minnen...

Nu ska vi bara njuta av påskledigheten även om jag måste göra ett litet avbrott & jobba på lördag!

Hoppas ni får en mysig skärtorsdag mina vänner ♥



 Patricia, mamma till Wilja & Novalie

Hej :) Nej jag är inte utbildad ännu. Påbörjade min kurs hos björn axen när jag väntade Wilja! Men den ligger på hyllan nu. Men jag va tillsammans med en frisör i ett par år, och han lärde upp mg på hemmaplan :) Kram!



URL: http://mammasangel.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?