Kalasigt kul

Dags för en liten uppdatering så här på kvällskvisten. Har just sprungit in i ett handtag på toadörren rätt in i magen och midjan, segnade ihop men nu ligger jag i soffan och vilar *ajaj* Så så lattjo började min kväll...

V å r söndag har mestadels bestått av kalas, glass, & bus, men också en hel del andra måsten. Melvin är nöjd och glad över sin födelsdedagshelg. Tackar jag förstår honom och NU ser vi vår älskling knappt för han sitter mest tyst och pysslar med allt sitt nya LEGO! Han har fått hur mycket n y t t som helst, och det är majoriteten Starwars som hägrar i högen!



Som alltid på kalas blir jag alltid lika förtjust i p r e s e n t p a p p e r! Det är så underbart med alla kulörer, mönster, glitter färg och form som paketen är klädda med. Däremot brukar jag inte samla och spara desa papper, men det gjorde min farmor däremot ;-)

Vilka åldringar samlar numer inte på äldre dar? Haha.

Samlar ni på något?

Själv samlas det mest kvitton i plånkan :-D

Nu är barnen nybadade, insmorda och nattade inför morgondagens rutiner igen. Nu är påsklovet slut och därmed börjar allvaret igen & fram till sommarlovet i Juni.

Här skall det nu laddas upp med mys i soffan framför nya serien Alcatraz på datorn. Måse se ikapp de första två avsnitten vi missade i måndags.

God kväll på er mina finingar



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Har funderat på Tretorn faktiskt! Känner som du, det är viktigt att de ska sitta bra på lilla foten (och vara helt vattentäta, såklart, och andas!) och om nästa barn kan ha de blir det ju inte så många hundralappar trots allt :D



Ska kika i veckan, tack för tips!



Kramar



URL: http://madeleines.se



 jonna

Jo visst är de så, men jag känner jag är klar med vissa saker med =) Sen kan man göra mkt med barn också :) Visst!! älskar maggen så, så visst kommer man nog sakna den :) men bebisen får komma ut nu o gosa med sin mamma tycker jag ! Sov så gott kram



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson



 Linda Olsson

Jag kollade också in alcatraz, jag tycker att det verkar riktigt bra! :)



Sv; Hihi, skoja bara ;) Precis, det brukar kanske va det man vill fixa. Men mina är klara som sagt, så nyu går vi på nästa ;) Haha!



Trevlig måndag!

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?