Apolivas make up produkter

Jag har under en tid låtit mig testa Apolivas olika make up produkter, trots att jag använder mig av Bear Minerals smink i vanliga fall. Älskar Bear minerals men de är också väldigt dyra och inte alltid att de finns att köpa överallt! Apoliva har börjat bli en favorit och just nu använder jag mig av deras BB cream, läppstift och ögonskugga. Tänker testa deras kajal, rouge, och borstar och tänker även införskaffa mig deras sommar make up. Fritt från konserveringsmedel och tillverkat av mineraler från naturen.
Viktigt att skämma bort sin hud med rätt produkter. Det är det värt lite dyrare än vanligt smink men håller sig till prislappen under Bears produkter.
Vad använder ni för make up? 
Nu är det dags för lite skönhetssömn...natti.
 
♥ Kram 


 yasmine mamma till dennis och angelina

tack snälla fina
ja livet är toppen som 2 barns mamma.
nu blir det myskväll o tv kraaam



URL: http://www.yasminegill.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?