En liten prinsessas dag

 För drygt två veckor sedan fyllde vår systerdotter Novali 4 år. Jag kan inte förstå att hon som föddes mot alla odds i vecka 24 just blivit en lite större prinsessa! Det är svårt att sätta ord på hur tacksamma och lyckliga vi är att hon finns hos oss.
Det är en glädje att få se henne växa upp 
 
Jag & min man önskade oss en stor familj med tre barn, men det blev inte riktigt som vi först ville. Idag har vi två underbara skolbarn som också precis som Novali växer och växer och jag är så lycklig som fått livets gåva, att älska och fostra egna barn. Så tacksam att vi fick just våra två 
 
Det är ju extra kärt när syskonbarnen och övrig familj samlas för just sådana tillfällen som kalas! :) 
I bild ser ni mina tre minsta syskonbarn underbara Novali, Joel och Elin.
 Idag är det en stillsam morgon orkar inte ta för mig något. Brasan är tänd och värmen sprider sig behagligt i huset. Doften av ved är så härlig. Barnen körde jag nyligen till skolan och frukosten är nu uppäten. Dags att dra igenom huset ett varv med dammsugaren och sedan kommer en vän över för och plugga en stund ihop. 
 
Hoppas ni får en bra dag! 


 Johanna

Söt liten stor tjej! Ser ut som ett riktigt prinsesskalas!



URL: http://johannaarntzen.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?