A new beginning

A new chapter will start in my life! Jag kom in på utbildningen jag sökte. Helt otroligt jag är så sjukt glad så ni kan inte ana. Även om det kommer innebära att bestiga berg med blod svett & tårar emellanåt så ska det bli så sjukt jäkla kul och kanske blir det mitt livs största utmaning förutom när vi blev föräldrar då ;) 
Jag ska läsa till Ekonomiassistent under ett år på heltid. Wehoo. En bättre start på det nya året 2014 kunde jag knappast önskat mig! 
(Säger jag nu ja innan jag ens vet haha)
 
Har varit så duktig och redan gått igenom min litteratur under helgen, skumläst och skaffat mig ett "hum" om vad dessa två kurser kommer handla om? Har två böcker till jag måste beställa hem (Företagsekonomi 1) och ska göra det idag är det tänkt.
 
 Idag är jag så sjukt trött skulle kunna sova hela dagen om jag fick. Har vänt lite på dygnets timmar under julledigheten. Från att vara kvällstrött till att plötsligt lägg mig efter midnatt och börjat jobba så är det kanske inte så konstigt egentligen. Imorgon börjar barnen i skolan och fritids igen. Det ska bli skönt & återgå tillbaka till rutiner även om det kan vara lite långrandigt med samma saker varje dag ;)
Välkommen vardag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?