Middag med examenstjejerna!

Ojojoj vad tiden gått fort! Har inte haft någon tid över för bloggandet alls, men nu kom suget tillbaka :)
Mycket har hänt sen senast! 
I torsdags tog jag min examen och nu är jag titulerad Ekonomiadministratör. I Made it! Känslan är skön även om jag inte riktigt fått den riktigt weeeeiga känslan än, kanske kommer? 
Glad att jag ändå klarat utbildningen och betygen är fina också. En revansch mot gymnasiet då betygen inte alls var så goda. 
 
Igår anordnade vi 6 tjejer middag och bubbel för oss examdamer hemma hos mig :)
Det blev en mycket trevlig och rolig kväll, kanske något glas för mycket för min del, men tur det händer så sällan. Haha. När alla gick hem ranglade jag mig in i sängen och jag tror jag somnade rätt gott i natt vid 02:00.
Idag är en ny dag med pynt av julgranen som skall inhandlas. Saknar familjen som sovit borta så den här mamman kunnat roa sig. Nu får de gärna komma hem och mysa med mig för nu saknar jag dem 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?