Helg & Fredagsmys

Sommaren har toppat med sina soltimmar och supervärme, men plötsligt kom höstvindarna och mörkare tider gör sig påmind. Det underbara med hösten är då man inte kan skämma bort hemmet med för många levande ljus, det går helt enkelt inte. Måste förbi ikea och köpa in en drös sånna. En mysfilt i soffan framför alla roliga tvprogram som väntar under hösten! Så härligt. 
Programmet "Så mycket bättre" ser jag väldigt mycket fram emot. 
 
Idag har vi välkomnat mysfredag med sällskapsspel tillsammans med barnen. De fick självklart välja och valet blev Tjuv och polis, har inte spelat det på 100 år! Riktigt roligt, barnen nöjda, och det räcker för och göra mitt hjärta varmt. Mina älskade troll ♥
 
Imorgon blir det släktkalas för lilla Morris som fyller 2 år, en riktig liten charmör det där ;) 
Barnen tycker så mycket om honom så kalasigt värre lär det bli...
Ska försöka fota lite och bjuda på lite bilder. 
 
Nu ska jag ta med min älskade man och kura ihop mig hos honom och somna intill som en prinsessa! Det är dags att välkomna natten! 
 
 Pözzzz på er 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?