Hönsmamma och rutiner

 
Då var det dags att lägga sommar och sommarlov bakom oss för denna gång. Vi har återgått till rutiner vilket är ganska skönt och barnen började skolan igår. Vår älskade 7-åring i första klass och Emilia i 5:an! Var tog tiden vägen? De börjar växa ifrån oss våra gosungar. 
 Det här med att ha lite större barn är ju på gott och ont må jag säga. Skönt att allt blir mer fritt man är inte lika bunden till att vara med dem hela tiden. De leker ute, cyklar till kompisar själva, kan vara ensamma hemma en stund så vi tex kan åka handla och göra ärenden. De sover längre om morgnarna och inga vakna nätter, och det är ju skönt! Men ändå kommer jag inte ifrån att de samtidigt växer ifrån en, frigör sig från en och det är hjärtskärande. Jag kommer nog alltid vara en "hönsmamma" vilja ha kontroll och se till att de får det bästa här i livet.
Om det gick hade jag velat stoppa tiden NU!  
♥Älskar er så det gör ont mina gullungar ♥


 Marie

sådär kommer jag nog oxå alltid att känna, samt ja skönt med rutiner =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?