Höstlik morgon...

Gomorronsoffan var det här idag. Är lite trögstartad men har också bestämt mig för att inte stressa som jag många gånger gör och måste lyssnar mer på min kropps signaler. Kickar igång den här morgonen med en kopp kaffe och smörgås efter att jag lämnat lillälsklingen på fritids och fått skruttan till skolan.
Älskar att känna så mycket kärlek till mina två små. Välsignad. Tacksam. Överväldigad.
 
Det är höstlikt ute, löven har smått börja falla till marken och doften från skogen och marken är en annan mot vad den är under sommaren. Trots kyla om natten och att huset känns kallare orkar sig termometern klättra upp mot 20.C dagtid. Så underbart fast det är september och höstmånad! Hoppas hösten förblir varm och vacker så att vintern inte behöver kännas så l å n g! 
 
Två veckor har nu gått sedan jag började jobba efter semestern. Det rullar på. Har en del tankar kring framtiden om huruvida jag ska börja plugga till våren eller ej, tjänstledigt eller ej, vet inte riktigt än och hoppas på att alla pusselbitar till slut skall hamna på sin plats. 
 Idag väntar ännu en dag med jobb mot kvällen men först ska jag ta tag i lite tvätt och klippa gräset när daggen torkat upp. Ja det är lite andra hushålls sysslor nu när man bor i hus annat mot när man bodde i lägenheten ;-) Mycket som skall förberedas inför höst och vinter även ute i trädgården. Rosenbuskar skall klippas och blommor kapas ner till grunden, städa av verandor, organisera upp i garaget så vi får in utemöbler och studsmattan m.m. 
Det tar aldrig slut Haha.
 
Hoppas ni får en fin tisdag! 
♥♥♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?