Ett grått täcke över stan

Onsdag och halva veckan har redan gått! Det blåser stormvindar ute och det känns som att taket ska lyfta här hemma. Ett grått mörkt moln ha lagt sig som ett täcke över stan. Fy så deprimerande. Asagudarna måste vara rejält förbannade? Idag händer det inte så mycket men jag måste nog tvinga mig ut trots att jag inte har någon större lust. Jag vet ju att det brukar kännas bättre när man passerat tröskeln. 
 Imorgon väntar ett nytt läkarbesök vilket jag känner mig nervös inför :( Hoppas på att han ska förstå och se mina behov. Dessutom ska jag besöka Centrumvux och anmäla mig till 4 kurser på heltid i januari. Känns bra att jag tagit det beslutet iaf. Vad som kommer hända med mitt jobb vet jag inte? Uppsägning? Tjänstledigt? Jag vill ju ändå inte fortsätta jobba där sen, men kanske bra och ha tjänsten kvar om man behöver jobba extra under studier. Äh jag vet inte...än. 
 
Bäst jag kickar igång dagen nu innan det är natt ;) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?