Skitmorgon

Gomorron. Det är krispigt kallt ute och minusgrader. Det har varit allt annat än en lyckad start på denna måndag. Hur jäkla mycket vilja och envishet kan en unge ha? Jag tror jag blir galen! På riktigt. Älskar mina barn över allt annat, men en morgon som denna vill jag helst vara utan. Själv vaknade jag upp med en ihopbäckad snok och känner mig genomrutten. Förkylningen har kilat sig fast ordentligt & inget jobb för mig idag alltså :( 
Melvin vägrade vakna och när han väl gjort det hade han ett humör från Hälsingland! Fy. Med tanke på det extremt kyliga vädret som anlänt plötsligt så måste barnet ha overall. Men nä sörru de skulle han minsann inte ha sen var utbrottet igång. Orka. Skam den som ger sig! Mamman fick som hon ville och Melvin ännu en gång besegrad. Varför inte bar lyssna när dem ändå vet att det blir som vi säger? 
Underbart med 6-års trots. Livet är härligt 
Foto: lånad från Google.com
 
Även om underbart är kort så älskar jag min son, men just nu har han kommit in i en period som inte är av denna värld! 
Det är kattfighter every single day! 
Räknar 1..2..3..4..5..6..7..8..9..10..andas. Nu är barnen iaf på skola och fritids och det är dags för den här aspissiga sura morsan att njuta av frukost och tystnad.


 Rebecca&Mathias

Inget skoj när man inte får en lyckad morgon!! :) Hoppas resten av dagen blir bättre! Ha en fortsatt fin Måndag! :)



URL: http://twoplusone.se



 freja

har du tagit den bilden nu? Riktigt fin! Det är sånt jag älskar med vintern, det blir så fint trots att det är dödligt kallt haha :)



URL: http://frejamarley.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?