Novemberväder

Nääuuu fy nu blir jag knas på detta novemberväder!
Ärligt november är helt klar den värsta månaden på året! Mörkt, kallt, rått, grått och helt enkelt dötrisst. Nån som älskar?
Det är viktigt och ha saker att se fram emot just en sån här mörk månad. Jag blir galen annars ;) På fredag ska jag och hjärtat gå ut och äta en bit mat och med våra bästa vänner Petra & Mattias ♥
Vi tänkte även göra ett besök till "allt för hälsan" mässan här i Stockholm.
 
Nu är det dags för lite mat i magen och sedan göra några timmar på jobbet.
 
Kram till er 


 Tommy

sv: Tack så jätte mycket Annika och vad kul att du uppskattar mitt sett att skriva!

I dag bjöd skåne på helt ok väder tills det började regna, varken jag eller mina uggs var överlyckliga över detta fenomen!

KRAM



URL: http://tommytott.se



 Marie

Ja man lär ha lite morotar att se fram emot för nov är verkligen tråkig och mörk.



URL:



 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Ja, vad säger man? Jag var riiiiiktigt bitter haha..
Samtidigt orkar man inte gå runt och vara irriterad heller :P



URL: http://carrosungar.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?