Millicano

Gomorron, sovit gott? Själv har jag sovit halvdant, och väl vaken mår jag sämre än igår :(
Satans j...a skit virus! Vill ju känna mig frisk! Storhandlingen blev aldrig av igår pga att varken jag eller hjärtat mådde särskilt bra så vi sköt på det till idag istället. Great! Problemet nu är ju att jag mår som en rutten grönsak, men handla måste göras, i d a g...
Måste samla mina krafter och slöar framför morgonnyheterna en kopp te och smörgås. Nu är rumpan som fastklistrad och jag orkar verkligen inte göra ett skvatt :-/
 
Vill iaf tipsa om ett gott kaffe. Bryggkaffe är oftast godast tycker jag, men smaken och aromen beror ju mycket på vilken typ av kaffebryggare man har också. Jag kan ibland känna skillnad i smaken beroende på hos vem jag dricker kaffet.
Vi använder mest Gevalia här hemma. Har man ingen lust att brygga en kopp till sig själv vilket kan tyckas vara överkurs kan jag verkligen rekommendera Gevalias guldgruva enligt mig- Millicano ♥
Två teskedar i skummad mjölk och lite hett vatten is-the-shit sen har du den perfekta latten!
Detta är ett r i k t i g t gott snabbkaffe! Prova!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?