Shopping & Sommarfina naglar...

Idag har jag varit iväg och shoppat lite, vilket känns som evigheter sedan. Det blev några sommarplagg till mig & barnen och även lite annat smått och gott som lätt ofta fyller ut tomrummen i kassen hihi.
Kikade bla. in på Gina Tricot och fann dessa underbara lack för sommarfräsha naglar! Alla skimrar i prälemor och det älskar jag. Tror dessa kommer passa mig fin fint i sommar, höst, vinter och ja när som helst. Gillar det starka och pastelliga tonerna jag har lärt mig och våga synas lite även om det kan bli starka nyanser, vackert!
 
Barnen fick även ett par nya "Foppa" tofflor, dessa är så bra och smidiga bara att hoppa i när de ständigt springer in och ut mellan baksidan och in i huset :-)
Foto: © Copyright Lyckligmamma
 
Imorgon är det ä n t l i g e n dags för mig att ta plats i frisörstolen. Underbara Linda ska få ge mig en rejäl boost och genomgång av håret i form av klipp & färg, sen är jag som ny igen :-D
Längtar längtar...
 
Nä nu blir det dusch och nagelfix innan läggdags! Det blir upp tidigt i ottan imorgon om jag ska hinna med allt.
 
Hoppas er måndag varit bra?
 Let me know...
 
Kram
♥♥♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?