vill ha semester

Det har varit dålig uppdatering på bloggen. Jag har haft idetorka, inte vetat vad jag ska skriva om, saknat inspiration och lust. Ibland blir det bara så...
Ett litet brejk är kanske vad man behöver ibland helt enkelt.
Här hemma är det full rulle med altanbygget! Vi håller på att bygga ut den befintliga altanen ytterligare. Nästa vecka kommer nämligen vårt bubbel-spa-bad :-) Som vi längtat sååå efter!
När sommaren lyser med sin frånvaro (iallafall här i Stockholm) får vi lov och krydda vår semester med härlig avkoppling på altanen och bubbla dagar och kvällarna långa. 
 Foto: © Copyright Lyckligmamma
 
Vår semester har inte börjat än och vi jobbar ytterligare några veckor till. Det känns verkligen segt nu och hela kroppen skriker efter ledighet. Känner mig slut och oengagerad på jobbet.
 Tror vi är många som känner lika eller hur? 
 
Vi har inga planer över vår semester annat än njuta av ledighet och göra mindre dagsutflykter när det är väder för det. Annars tycker jag att det ska bli ganska skönt och bara VARA...med familjen, mitt allt mitt liv!
 
Har ni någraplaner över er semester?


 Marie

Härligt med några rader från dig och ibland kan man behöva litet break =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?