Födelsedagsbarnet blir 32...

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min 32 åriga födelsedag!
Jag är så innerligt tacksam att jag fått uppleva även detta år på olika sätt även om det har varit på gott & ont.
Men att få dela denna dag tillsammans med familjen är för mig en ren lycka ♥ 
 
Jag har insett att man allt för ofta tar livet förgivet, men med vad allt vi varit med om under 2012 och är fortfarande ska man skatta sig lycklig som får vara frisk och få vara med dem man älskar och trivs med.
Jag är levande jag är här, och det tackar jag för!

Här har vi just kommit hem från att ha avnjutit en myskväll på restaurang Balkan jag och la familia ♥
Blommor, middag & en berlock från Thomas Sabo till mitt vackra armbandssmycke jag fick av hjärtat i julklapp är några av de presenter jag fått idag. Tusen tack. Älskar er.
 
 
 
 Nu ska jag njuta resten av kvällen med maken nu när de små krupit ner i sina sängar...
Hoppas ni haft en fin tisdag!
Puss & Kram ♥


 Mirre

Fin du är i håret och GRATTIS
Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

vilken snygg tjej! Vad fin du var i håret! Hoppas du hade en jätte trevlig födelsedag:) kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?