Man är väl galen?

Jag väntar på besked från skolan om jag kommer in på de enstaka kurserna jag sökt till vårterminen. Spännande verkligen och ibland undra jag om jag blivit tokig som gjort valet att återgå till skolbänken igen? Ska jag bli något så är det dags att ta kommandot över mina rädslor även om det känns läskigt :) 
Tänk på att jag tog studenten för snart 14 år sedan. Det är lång tid. Sen pluggade jag ett år på Folkhögskola innan vår son föddes 2007 och då läste jag inte de ämnen jag tänkt läsa nu. Engelska & Matte är verkligen inte min starkaste sida...Att studera med småbarn hemma var tufft, så det finns en liiiiten klump i magen, men den ska vi nog bekämpa med stöd och hjälp. Har skickat in handlingar och ansökt om studiemedel så allt borde vara i sin ordning? 
 
Någon av er som läser eller läst Matte B & Engelska B? Va tyckte ni om kurserna, lätt, svårt, mycket att göra?
Alla åsikter är till hjälp så dela med er, please :) 
  Nu ska jag snart åka till jobbet och avverka 4 timmar och sen hem igen. 
Utanför mitt föster är det grått och lagom kallt men det blåser rejält. På torsdag väntas snön komma. Ska man vara glad eller ledsen eller bara ok välkommen vad kul bara vi slipper skotta? 
De råder delade meningar om det här hemma nämligen.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?