A New day has come

Godmorgon onsdag, halva veckan har redan gått! Kickar igång denna morgon med lite frukost och mys med sonen framför barn tv:n. Han fick vara hemma med mamsen idag eftersom jag börjar jobbet senare. Skönt och kunna göra så ibland, ha honom hemma medan det går, innan skolplikten träder in (nästa år). Våra ungar är snart utflugna om det går i denna takten, det gäller och ta tillvara på tiden ;)
Mysigt och ha mina älsklingar omkring mig 
 
Nu till något helt annat. Apropå att tiden springer iväg så satt jag just och funderade över när det är dags för mig att gå till frissan igen? Ser tillbaka i almanackan och ser att det är dags igen, det är tre månader sedan sist nu. Kan inte förstå att det redan gått t r e månader! Time's fly!
Färgen har blivit dassig och topparna slitna så Linda får gärna dra en repa genom mitt hår. Och lite tur får man nog ha för hon kunde ta emot mig redan imorgon efter lunch, lucky girl :)
 Bjuder på en dagens "ego bild" men tyvärr inte i den bästa bildkvaliten från Iphone. 
Hoppas ni får en fin onsdag





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?