Vi har Lata dagar...

Mycket frånvaro från dator & blogg just nu beror på att vår semestern är i full gång, och så bra som jag mår just nu har jag inte mått på länge! Kan man önska sig mer tur med vädret?
"Oh så varmt, det är för varmt, jag orkar inte vara ute i solen" hör man folk gnälla över eller skriva om på FB.
Säger bara; Stop complaining and live your summerlife before it's to late!
 
Strålande vackert och jag klagar inte över värmeböljan vårt Stockholm har just nu, bortsett från de gula och torra gräsmattor vädret fört med sig då. Men snart kommer en höst & vinter så det är bäst och passa på nu.
Vi njuter av strandhäng, middagar med vänner, läskande drinkar och härliga och busiga äventyr tillsammans med våra två hjärtan 
 
Foto: lånad från Googe.com
 
De följande två & en halv vecka som är kvar av ledighet kommer bestå av "vigörvadvivillochharlustmeddagar" jag fullkomligen avskyr när dagarna bara springer iväg och då är fullspäckade med resa bort planer eftersom jag oftast tycker att semestern snabbare tar slut! Nä det är faktiskt bra och ha tråkiga & lata dagar också...
 
 Vad har ni för er? 
 
Det är dags att hoppa in i duschen här innan det är dags att välkomna John Blund.
Imorgon är en ny dag så nu vänder vi blad och tackar för denna 2 augusti.


 Marie

Ohhh tack, =D

Hoppas att alt är bra i värmen
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?