Shopping & en tur ner på stan...

Nu är semestern över och vårt liv har återgått i rutiner här hemma. Skönt med rutiner, men att ställa om sig från ledighet till att hålla tider, vardag och ha energi på jobbet är inte helt plättlätt. Jag är trött som en zombie och trögstartad.
När kommer energin? 
 
Idag är jag iaf. ledig från jobb och jobbar imorgon igen. Tänkte unna mig en shopping runda och kolla lite höstnyheter till mig själv nere på stan ;-)
Igår köpte jag mig denna stickade tröja i denna färgen från H&M, en riktigt mjuk och skön tröja att ha på sig nu i höst. Funderar på att även köpa mig de svarta tightsen med läderimitation om de passar mig. Har lite svårt för läder men dessa är ändå inte b a r a läder så kanske blir de snygga på :-) 
 
Foto: lånat från H&M
 
Nej nu ska jag nog sätta lite fart så jag hinner med de jag ska. Slut latat. 
 
Hoppas ni får en fin fredag! 
 
Kram 


 Marie

Så snyggt du shoppat



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?