Grill & poolhäng...

Tjingeling i stugorna.
Vilken strålande helg vi haft även om vädret varit omväxlande. Trots väder och vind verkar det inte hindra badtokiga ungar från att bada i vår härliga bubbelpool med 38.5.C :-D
Poolen har verkligen blivit familjens nya hobby & avslappning och tom halva kvarteret står ibland i kö. Haha.
Den har blivit ordentligt invigd :-)
Idag har vi haft besök av underbara gänget Malin, Abrehet & lilla skatten Chelsea en underbar liten 2,5 åring. Sötare unge får man nog leta efter. En riktig fotogenic. Undra varför?
Hon är bedårande och min kameralins drogs som en magnet till det lilla livet 
Foto: © Copyright Lyckligmamma
 
Vi har grillat i vanlig ordning, kan man någonsin få nog av mat på grillen? Ja kanske lite, men det är ju tur att det går och grilla det mesta ;-)
Det har varit en mysig dag och skattar mig lycklig som har så många fina själar omkring mig jag är oerhört tacksam åt livet. 
Nu ska ja ta mina trötta ögon till sängen och se till och få lite sömn, imorgon väntar ett äventyr på
tivoli Gröna Lund och Aquaria vattenmuseum. 
Kram ♥ 


 Marie

Ohh fina de är och fubbigt att ha pool, där hade jag med hängt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Men åh, tack så jätte jätte mycket! Blir så glad! :)
Hoppas du haft en underbar fredag!



URL: http://carrosungar.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?