Det finaste vi har står i rapsen ♥

Två härliga veckor kvar av semestern, men ena stunden njuter jag till tusen & i nästa känner jag mig stressad över att det bara är få veckor kvar till vardagen sparkar igång. Visserligen är det skönt med rutiner igen men jag vill inte tillbaka till jobbet :-( 
Nåväl jag ska försöka njuta varje dag som är kvar av min lediga tid här och nu ♥
Foto: © Copyright Lyckligmamma
 
 Igår var jag på min första f o t o k u r s i stan hos City studios. Där fick vi lära oss basic, de viktiga grunderna för att förstå och lära känna sin systemkameras funktioner. Slutartid, bländare, vit balans, ISO m.m.
Kursen var otroligt givande. Jag lärde mig mycket även om jag kände igen mig i vissa delar av kursen.
Ibland är det bra och färska upp minnet :-D
Nu är det bara ut och leka vidare med kameran & förhoppningsvis tänker jag även gå kurs del 2 till våren.
 
När vi var till Finland för några veckor sedan fotade jag vår dotter ute på rapsfältet, några porträttfoton vilket jag tyckte blev ganska bra, men hade jag gått kursen innan hade jag vetat vilka funktioner jag borde använt mig av som jag inte använde. Inget man kanske tänker på för det ovana ögat men ändå. Jag ska väl inte underskatta mina bilder och jag är ändå nöjd och sk. amatör än så länge :-)
 Fotar mest för hobbyns skull. 
 
Vacker är hon vår fina älskling i rapsen 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?