Jag står bara inte ut!

Äntligen hemma efter kvällens urdystra arbetspass! Fy så otacksamt jobb man har, behöver jag ens nämna mer? 
Ah men hur mycket gnäll från människan (gubben) ska man tåla? Han säger inget, vill inget och gör INGET dessutom! Jag är rastlös, uttråkad och understimmulerad you name it! Jag har så mycket mer av mitt arbetsliv att erbjuda än detta. Hoppas få svar på jobbansökan jag skickade igår. Jag är på gång. 
Usch nu låter jag så där negativ igen. Tja jag ha nog en liten släng av början till PMS på detta :-( 
Nu är det väl dags och införskaffa mig lite sömn om jag ens ska orka mig upp till samma skit imorgonbitti.
Ledsen för det tråkiga upplägget men just nu vill jag bara "ha en egen måne att åka till".
 
Natti ni fina därute. Kram.


 Miss Tess

Usch vad tråkigt det låter, inget kul när inte jobbet funkar. Man är ju där så stor del av tiden.

Kram



URL: http://misstess.se



 Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh låter inte bra, men man får gnälla för det är din blogg du får skriva hur du vill. Blir bara mer äkta då istället för som vissa gör skriver så det låter så rosenrosa hela tiden
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?