Ett hus att trivas i...

God kväll sötisar! 
Nu när barnen ligger i sina sängar och tvättmaskinen går varm kan jag för en stund äntligen slå mig ner i soffan och pusta ut. Mina tankar går mest åt huset just nu. Huset var precis som på bilderna väldigt hemtrevligt och inbjudande. Verandan så underbart fin och jag kan verkligen se mig själv och min älskade familj med en samling vänner på middag där på verandan. Såklart som med alla hus är det en del fix att göra, men huset känns rätt och maken är väldigt sugen på att fullfölja affären ;-) Vi är alltså på! Wehoo! Nu måste det bara bli vårt, tredje gång gillt? Åh.
 
Hur har er eftermiddag varit då? 
 
Melvin har varit huuur gnällig som helst under sena eftermiddagen och kvällen, inte sig riktigt lik! Hoppas bara inte att det är en ny förkylning på gång här. Hoppas inte...
 
Kram
 


 Marie

Håller tummarna att det blir erat då =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anneli

Lycka till med er husjakt!



URL: http://vardagssaker.blogg.se/



 Therese

Åhhh vad spännande!! hoppas det går vägen nu vännen:) Såg jätte hemtrevligt ut:) kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?