Efterlängtade vänner och några glas vin...

Denna helg har vi ett underbart, kärt och efterlängtat besök från Karlsborg! Lena & Tilde är här över helgen för att umgås, prata minnen och lära känna varandra mer en den korta tid vi fick tillsammans i Turkiet i somras. Det känns fantastiskt kul att vår kontakt fortsatt och att vi nu blivit så goda vänner.
Igår blev en lång kväll och jag tror vi kom i sängs först 06.00 i morse! Snacka om att vi pratat och pratat hela natten & så många fina och förtroliga samtal ger en känsla av att vi skulle kunnat känt varandra hela livet!
 
Foto: Dagens äventyr från min IPhone.
 
 Idag har vi tagit med oss hela ligan mot Heron City här i södra Stockholm för bowling och arkadspel. Barnen har nu spelat och lekt massor. Det har varit så roligt för oss alla. Imorgon skall mina två finaste nykomlingar resa hemåt och det ger mig redan en känsla av olycka och en knut i magen :-(
Men vi ska redan nu planera in nästa d a t e som vi kan se fram emot :-)
Nu ska vi försöka göra den sista kvällen så härlig som möjligt och bara glömma bort allt annat med ett glas vin framför "Så mycket bättre".
Hur mår ni mina cybervänner?
 
Önskar er en mysig lördag! 
Puss & Kram


 yasmine modell mamma och fru

tack..jo det är oki här hemma med oss.
på sjukan börjar det väl gå åt rätt håll känns det så nu hoppas man på inga mer bakslag.
hur är det själv?
jag ska natta sonen nu och sen se film
kraaam

Svar: Åh så skönt och höra gumman! Håller tummar och tår för att allt ska gå vägen. Jo det är bra med oss, har ett trevligt sällskap över helgen från Karlsborg, vi ser tv och dricker ett glas vin tillsammans. Kram
Lyckligmamma



URL: http://www.yasminegill.blogg.se



 Marie

Ohh så härliga foton och så mysigt att få besök av en gammal vän och mysigt att snacka tills tidiga morgonen =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Härliga bilder:)
Samma här igår kväll. Så mycket bättre och lite vin. Fint!
Kram kram



URL: http://www.treungar.blogspot.com



 Jouline♡

Visst var den dockan smart samt jag ääälskar koftan med^^ Vilken mysig helg du haft, låter helt underbart, riktigt härliga foton du lagt upp :) Kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?