Annorlunda morgonmys

God kväll. Inne med en varm l ö r d a g s h ä l s n i n g till er alla finisar därute!

Vi har varit barnvakt sedan igår till min systerdotter Novali. Syrran och hennes man var bjudna på
40+50= 90-års galej!
Natten har gått jättebra, men hon fick komma över till vår säng vid fyra i natt då hon vaknade till och hade svårt och somna om.
Dagens morgon började alltså med en glad liten "mosters" tjej som såg rätt fundersam ut när hon slog upp sina söta små ögon. Hon undrade säkert över var hon vaknat upp någonstans utan vare sig mamma eller pappa vid sin sida?
Det är verkligen mysigt att få återuppleva det här härliga morgonmyset vi en gång hade när våra barn var små & sov mellan oss, numer händer det allt för sällan. Vi tog vara på tiden men det känns ändå som om vi aldrig hann njuta riktigt. Tiden går för fort! 




Jag är glad att vi ändå kan "låna" bebisar om vi vill gosa lite extra när vi vill och ja tror oxå att deras mammor och pappor mer än gärna vill bli avlastade någon gång ibland ♥

Annars har dagen bestått av jobb för min del, och nu väntas en kort ledighet igen (endast morgondagen) innan allvaret drar igång nästa vecka. Inte har det varit någon särskild lång arbetsvecka för mig vill jag påstå, men ibland måste kroppen bara få ta-igen-sig & inte minst när man varit sjuk!

Dagens blommor i bild fick Emilia av expediten i blomaffären vid ett kort besök hos farmor på sjukhuset tidigare idag. Hon fick instruktioner om att lägga dessa underbart vackra Gerbera i en skål med vattenbad.
Väldigt vackert!

Nu säger vi trevlig kväll!



 Jouline♡

Tack snälla du :)



Så mysigt att ni lånat din syster dotter :) Jag brukar låna min brors barn och det är så himla mysigt när jag har dom hos mig! Jätte fina bilder på blommorna :) Ha en fin söndag du med kram kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?