Solsken för hälsan

Känner mig inte kry än. Förkylningen envisas & tvingade mig till sjukskrivning från jobbet i några dagar...
Men ibland kan det också vara positivt att få en paus i vardagen särskilt om det ändå är vackert och skönt väder ute.
En liten promenad i s o l e n är ju rena terapin och botemedlet mot väldigt mycket!

I helgen fotade jag ett underbart träd som stod i full blom, har ingen aning om vad det var för sort men skulle gissa på körsbär? Det var underbart vackert att se på ifa.
Tänk att vi nu är inne i Maj och våren har slagit till med rasande fart på bara någon dag. Buskar och gräset är grönare än igår! Vilken utveckling. Jag njuter verkligen av varje andetag jag andas in.


Nä det är väl dags och släppa daton nu och låta min älskade man få min uppmärksamhet också.
Hoppas ni fått en härlig 1:a maj.

Puss & Kram ♥



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Super!! Hoppas att ni haft detsamma :D Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?