Vi laddar upp med Filmkväll

Äntligen helg! Andas ut och bara vara med familjen som jag älska mest av allt. Finns det någon lyckligare än jag idag?
Det är otroligt skönt att veta att man har dessa dar att ladda upp batterierna med efter en tuff och jobbig arbetsvecka som det har varit. Har aldrig längtat så mycket efter semester som i år, jag har känt mig deppad, trött och orkeslös den senaste tiden. Ledighet betyder allt just nu oavsett om det är en kortare eller längre!
 
Ikväll ville Emilia sova hos en kompis och Melvin lär ju slockna tidigt efter en dag med bus och spring på förskolan. På sistone har han varit så trött och grinig efter förskolan och de märks att han gjort av med all energi där när han väl landar hemma innanför dörren utmattad :-) Barnen VILL också ha ledighet, vi alla visar det mer eller mindre uttryckligen på samma sätt...
 
Nu ha vi kikat en stund på Smurfarna med lillen och nu är det läggdags för honom.
Jag och älsklingen har laddat upp med filmkväll & det blir Hamilton med M. Persbrandt en skål gottis och ett glas vin. Det var en e v i g h e t sen vi såg en film tillsammans nu, oftast för att vi är f ö r trötta för att orka se någon. Jag ser fram emot kvällen och de är dags att köra igång rullen...
Hoppas ni får en härlig fradagsafton mina gullisar. Puss & Kram 
♥ 


 thinki.se

Den filmen är super.
Ska se tvåan i september oxå. Längtar.

Svar: Ja den tänker jag med se :-)
Lyckligmamma



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?